Çarşamba, Nisan 03, 2019 By: Oku Arz

Kainatın dilinden Fethiye 8







Önceki gün şöyle bir düşündüm, tüm iyilikler Rabbimizden... Berr O... Günlerce yağmur yağdı, kıyamet mi kopuyor cinsinden de... Rahmeti sonsuz olan kendine merhameti yazan Rahman Rahîm'in iyilikleri sayısızca üzerimizde.

Hayret ettim gökten akana, dağlarda vakti gelince yavaş yavaş aksın diye tutulanlara, yerin sindirdiği yer altında birikenlere, ve akıp akıp gidenlere... Şahitler onlar, ahde vefalı...

Âh dökülür bu yüce iyiliğe bin tevbeye gelir başımız...

 Dün hava açık olunca bizde bir açılalım dedik. Önceki günde açıktı fakat, yerler çok çamurdur diye çıkmadık. Henüz kurumamış yerlerin içinde yol alırken neredeyse on iki pınar ile karşılaşmak bana cennet muştusu tattırdı. "Aman Allah !" diye diye, arabadan ine ine, her sudan "Ya Allah Berr" diyerek içtim. Kaç defa geçtiğim yerleri hiç o halde görmemiştim. Denize hızla akarken sular, bir olma cemi ile yarıyordu yeri... Öyle yarıklar olmuştu ki inanılmaz, yol dahi ayrılmıştı.




 Ya zul celali vel ikram ismi açık apaçık aşikardı...Tefekkürünü yaşadığım isimlerin cilveleri ile buluşmak ruhumu secdeye getirdi. Dünya çıkmıştı aramızdan, bir ruh bir de aşkın sevgi kalmıştı. Hayran oldum, hayran ya Berr iyiliğini baki et bize...
@ikraela
 #esmaulhusna #Berr #fethiyesennegüzelsin #yağmur #tefekkür #Bahar


0 yorum:

Yorum Gönder