Cuma, Nisan 05, 2019 By: Oku Arz

Kalbi ile olmadığı yerde yoktur insan... Zahir ve Batîn esmasının aynasından


Bu fotoğrafta bir tavuskuşu var, seçebildiniz mi? Seçemediyseniz fotoğrafı kaydırın, videoyu dikkat ile izleyin. Ben çok zor seçtim. O suların çoştuğu #karagözler de çekmiştim bu fotoğrafı ve videoyu. Arabayla giderken çığlık gibi bir ses duymuştuk. Kuş sesi olduğunu anladık ve ben onu görmeyi hiç umut etmezken, eşim arabayı durdurdu. Ve kuşu buldu... Heyecan ve hayretle bir çocuk gibi"Göremedim göremedim, nerede, nerede! " derken o kıpırdadı...
Ya olamaz böyle birşey aczine düştüm, kalbim vuruldu. Kuş beni avladı ihtişamı ile. Tavuskuşu, üstelik ağaçta, sanki hiç yokmuş gibi, bütün olmuştu dallarla, renkler ile, muhteşem ala muhteşem ! Silkelenince ayırt edebildim ancak. Fakat sesi çağırdı bizi, eşim kuşlar ile haşr neşir olduğu için o buldu.

Yakına ermek, ilgi ile, alaka/bağ kurmadığını tanıyamazsın... Allah Zâhir ve Bâtın. Yarattıklarında isimleri cuzi şuleleniyor. Biz ne kadar alaka duyarak; o da kalp ve akıl ile o kadar yakından nasiptar oluyoruz. Kalp ile yürümüyorsak bir yanımız sakat kalıyor, iş nefse düşüyor, o da gördüğünü avlamak ister, kendinin olsun ister.Akıl ile bilgi öğrenir insan, kalp ile ruhu duyar insan, hepsi de lazımdır ama...
Evet, evet kalbiyle gitmeli insan, kalbi ile olmadığı yerde yoktur insan... Kalbiyle yakınlık duyar insan... Vurgunum, vurgun kalbimden vuruldum esma-i hüsnadan vuran her renge, her kelimeye, her heceye... Hû Baki Hû illa Hû
 @ikraela
#esmaulhusna #Zahir #Bâtın #Tavuskuşu #fethiye #fethiyesennegüzelsin #karagözler

0 yorum:

Yorum Gönder