Perşembe, Ocak 10, 2019 By: Oku Arz

Göz de gönüle bir pencere gördüğünden bi'haber




Çok günler battım ben
Çok kaybolduğum da oldu benim
çok söndüm gözden gönülden gözümden gönlümden
Çok çekildim dünyadan
Çok dalgalandım
 Köpürdüm de bin hışım yuttu beni çekti beni Yok yine gittim geldim yine ben beni bende buldum Parçalara bölündüm Ateş ile harlandım c/an kırıklarım oldu benim Yuttum,tuttum b'inci tanesi buldum.

Ey Nur nurun sahibi ne güzel yaratan,kıyas olamaz ki,çünkü tüm güzellikler sadece Ondan. Birbirlerine hayran bakan bakışlar,gök mavi gözlerden süzülen deli dalgalar kimden? Benden benim diyen kim,nereden aldın ki?Cevap her zaman hazır,işte en göz ile görünenden... "Annem,babam,teyzem,halam vs.." Öyle mi gerçekten miras mı kazandın?Ne güzel miras,hiç böyle miras görmedim ben,kum gibi kayarken benden tut inci tanesi gibi yüreğinden b'inci ol." SubhanAllah Rabbimizin her zerre ile her an yaratması şu denizin dalgaları gibi rüzgarlar veriyor,öyle söz düşüyor ki bölük bölük hangisini yazsam ki sanki herbiri ayrı alemi anlatıyor da sanki bizi anlatıyor...işte ya hepsi Esma-ül-hüsnadan bin kanatlar bin kanatlar açıyor.Her bir esmanın şubesinden denizler mürekkep olsa ağaçlar kalem yok bitmez söz...
 @ikraela
#Fethiye #Muğla #Kıdraksahili #Türkiye #Dünya #ikraelaözdentefekkürlerim






0 yorum:

Yorum Gönder