Çarşamba, Nisan 03, 2019 By: Oku Arz

Kur'an, Kainat, Gönül Tefekkürlerim

Güzel yüreklerden baharlar esiyor yüreğimize, binbir renkli çiçek nüveleniyor kalp evimizde, neşvü nema oluyor dizelerinde... Yakub(a. s) sırrı var o gömlekte, Yusuf'un değerine göz koyan bilmedi...
Yasemin çiçeğinin güzel libasında buram buram kokusu vardı fakat o raiha dağılmamıştı etrafa... İki üç hafta evvel gibi çekmiştim bu güzelliği, nazını çekmedim,nazını çekenler tabii ona emek çekenlerdi, ben kokusunu yüreğime çektim, kamerama fotoğrafını! Soğuk dememiş az birşey güneş görme ile bahar olmuştu. Fakat güzel kokusunun havaya dağılımı demek ki yeterli sıcağın olmasıylaydı.
(Gül kokusunu kendi alanın uzağına yaymaz, fakat gül yaprakları kaynatılınca nasıl dağılır etrafa kokusu, onun gibi de) Hayret ettim, hava sıcak olunca daha yüzünü görmeden," burada yasemin var," dedirten, hava soğukken güzel koksada halesi küçülmüştü.
Hani soğuk bir ortamda çok naif, latif insanlar olur, bir yasemin gibi sessizce tebessüm ederler. Onu bilenler ona yakın olurlar, yakına varırlar, kokusundan nasiplenirler... Ortam ısındıkça, yakın çoğaldıkça koku yoğunlaşır, dağılır.
Kalbimizden uzaklaştıkça kendi kalbimizin kokusunu duyamayız,kalbimizi tanıyamayız,kalbimiz yabancı olur bize, sevdiğimiz dediklerimizinde... Yusuf'un kardeşleri babalarının kalbinden uzaktı, Yakub(a . s) ise Yusuf'a çok yakın...
@ikraela
 #Yusuf #Yakub #Yusufkıssası #Yaseminçiçeği #fethiye #fethiyesennegüzelsin #Fotoğraf #kendiçekimim

0 yorum:

Yorum Gönder