Pazar, Mayıs 07, 2017 By: Oku Arz

Okuduğunuzu fark ettiniz mi?


Bu sabah yeni bir şey yazmadım, önce ki yazdıklarımın bir kısmını okudum,hem hatırladım hem gözüme çarpan hatalarımı düzelttim.
Hayatta öyle değil mi dostlar? Okuruz ve yazarız.İçimizden mutlaka okuruz.Şu manzarayı okumak gibi...kiminin acelesi vardır, içi kan ağlayarak okumadan geçer,fakat gözüne çarpan yine okuduğudur.
Kimi vakit ayırmıştır ona coşku ile derin derin okur.Kiminin yanında mutlak sorumlu olduğu okuması vardır yanında,elinden tutar,suyunu içirir coşar onla,kimi okuduklarını okuyucudur,çay kıyısında...
Bugün bir şey yazmadım dedim bak!Yine yazdım, çünkü okudum...
Okuya bilme nimetini veren,kalem ile yazmayı öğreten, yazarken açan,okutan,öğreten Rabbimize sonsuz şükürler olsun.
Bize daim hayretler denizinde en güzel isimlerini okuyabilecek feraset,basiret ver Rabbimiz, halimizi en güzel hal eyle.Âmin ya Muîn.
ikra ela

0 yorum:

Yorum Gönder