Çarşamba, Mayıs 24, 2017 By: Oku Arz

İç Meclis



"Bilmiyorum sizde de oluyor mu? demeyeceğim. Çünkü olur. Tek nefisten yaratılmışız,kar gibiyiz bir o kadar ayrı nakışlar işler iken kalbimiz bir sıcak gördü mü erir.Dalarız bir tohumun bağrına,gül diye buluruz kendimizi...
Hımm!Unuttum bende olanı söylemeyi!
Bir güzel gördüğümde kimse yoksa yanımda,kendime sorarım:"Ne kadar güzel değil mi?"
Tabi ki içimden! :))
İçerdekilerden kalp çoktan heyecanlı, "Eveet!"diyor.Akıl "Güzel güzel,düzeni,falan!"
Mız mız nefs:"Yenir mi acaba?"
:))
Oluyor de mi?
Olmaz mı? İç meclis kurulmaz mı?
Ah bu içerdekiler ile ne mücadele ettim.Öğrencilerini zapt edemeyen acemi öğretmen gibi!Kur'an ile yol arkadaşı olana kadar.
Artık zapt ediyorum akıllı akıllı öğreniyorlar.Şeytandan gelen vesveseler geldikleri gibi gidiyorlar.Çünkü hepsi Rabbimizi esmaları ile tanımaya çalışıyor.En başta Rahman Rahim Vedûd Hasip olduğunu. Neye karar verseler "Allah ne der?" diyorlar.Ah dışımda ki bende inşallah adam olacak!Dua ile...
(Azıcık espirili olsun dedim.İyi mi?Hakikatten resimde ki bitki,çiçeği ile yenilen içilen birşey mi?Kaldırım kenarlarında açmışlardı.Çok güzeller maşaallah )
ikra ela

instagram
@ikraela






0 yorum:

Yorum Gönder