Çarşamba, Mayıs 24, 2017 By: Oku Arz

" İnsan için ancak çalıştığı vardır."(Necm suresi 39.ayet)



Dünyalık dayandığımız ne varsa ya gaflete neden oldu ya devrildi,devirdi...Öyle uyuşturdu ki uyanamadık,seherler akıp geçti biz serapta uykuda kaldık.
Geç kaldım sermayenin çoğu ziyan oldu. Rabbim affına muhtacım! Ben yüz bulamasam bir şey demeye takatim olmasa ellerim şahit ,kalbim söylese de,o yazıcı! Şimdi burada şahit!
Ben hiç yokken ellerimi bana yazan Sensin. Bana ellerimi yazan beni bilmez mi?
Ey Ğafur-ur Rahîm Rabbim Ğafur-ur Vedûd sevgi dolu affedici...
İçimde nice şuleler var, tohumlar saklı ta derinde, çatlayıp filizlenmek isteyen.Kelimelerim var düzgünce dizemediğim.
Dil bilgisi konuşabilmek ile öğrenilmiyormuş.Gerçi eskiden de konuşabilen de değildim. Ey bana ben kendimden habersizken konuşabilmeyi yazan Halık! Verdiğin ve vermediklerin ile beni adam eden Sensin!
İyilikler var nüveleniyor içimde,"Aramıyor! " diye küsenler de var.Yetmiyor,yetişemiyorum. Acizim,sermayem ise azaldı!
Bir günün akşamına bir saat kala bir günde yapmak istedikleri her şeyi yapabilir mi insan?Üstelik yolcu olduğunu bile bile!Bu yolun sonunda boş bir heybe ile dönmek de var?Verilen sermayenin hesabı da var?Ah hangi rahat döşeklerde ziyan ettin diye!
Ah!Rabbim sermaye Senden zerreden küreye, nefes sayılı, tebessüm, sevgi,merhamet,adalet,hak cevherin içimizde verdikçe çoğalan servet!
Öyle servetler ile donatmışsın ki bizi ben Seni bilmeden onları benden sanmıştım. Halbu ki bende benden değilim.Hiç yoktan var ettiğin eserim.Rüzgar gibi,yağmur gibi,gül gibi bir şuleyim.
Rabbim ben hep pişman oldum.Seni zikretmediğim anlarımdan...
Estağfirullah el Azim.

Bilmiyorum akşam vaktimi görür müyüm görmez miyim?
Rabbim Sen öyle güzelsin ki!Kur'an'ın bağrından sözün değer gönlüme!
"Ve en leyse lil insâni illâ mâ seâ"
" İnsan için ancak çalıştığı vardır."(Necm suresi 39.ayet)

Hüsran ile geçen bir ömrün hakikat yıdızını bulması gibi!
Sermayem az birşey bu ikindi demimde!Fakat bilirim o sermaye yine beni sarayına çeker...
Bilirim Sen o tuzağı ben Yusuf'umu tanıyayım diye yaparsın! Sen kendini kaybetmiş kullarına hak yolu açarsın. O çölde kavruk yüreği ile kıvranıp tüketirken canını Sen onun için hazineler saklarsın.Hû Bakî Hû. Verdiğin ve vermediklerin kaybettiğim ve kazandıklarım için binlerce Elhamdullilah. .
Estağfirullah el Azim.
Cumamız hayr olsun Rabbimiz hayırlarda yorsun bizleri. Hû Bakî Hû. ..
ikra ela

instagram
@ikraela

0 yorum:

Yorum Gönder