Salı, Mayıs 23, 2017 By: İkra Ela

Dünya Kozasından Cennet Güzelliğine


Rabbim Sen nefes verensin,bir nefesin kıymetini bilmeden bedava gelen her nefesimi almaya da vermeye de kudretim yok!
Bir nefes ile canım can bulur...
Verdiğin her an ki nefesi saymama da kudretim yok!Fakirinim Rabbim!Aczim kusurum Senin acizlik ve kusurun değil!Sen aczden kusurdan münezzeh A'lâ'sın.
Her şeyi hak ile yarattın bu Senin kusursuz adaletin!
Deneniyorum,iyi ve kötü ile deneniyorum.
Ey sabreden ve hakta azim eden kuluna Halim esmasını tecelli eden!Ey yarattığını hem faydalı hem ibretli yaratan Rabbimiz! 
Bir tırtılı ipeğin içinde böyle muhteşem nakş eden boyayan,sabredip öfkesini yenen,kanaat eden kulunu o ipek gibi doğal halinden binbir güzelliğe kavuşturan Malik-ul Mülk! Dünya kozasından cennet güzelliği ile Sana kavuşmak nasip et!Hû Bakî Hû..

Dün akşam üstü yürüyüşte,farklı bir caddeye gittim."Burada pek bir şey yok gibi!"diye düşünürken tam ayağımın dibinde ki muazzam ağaç ile cennet demi içtim.
Başımı kaldırmam ile her bir muhteşem tondaki pembe çiçekler bana gülümsedi:"Sen misin o bir şey yok diyen!"der gibi!
Kozasından çıkmış uçmaya hazırlanan kelebek gibi!İlk defa gördüm bu renkte çiçekleri olan ağacı. Maşaallah,Rabbimiz ne muazzam yaratan!
Ey bizim Rabbimiz bize baki sevinçler duyur,çocuk hayretleri ile kanatlansın ruhumuz. ..Hû Bakî Hû. ..

ikra ela
instagram @ikraela

0 yorum:

Yorum Gönder