Çarşamba, Mayıs 24, 2017 By: Oku Arz

Bilmekte birbirimizden üstün değiliz.


Eşim çiçek seviyorum diye getirmiş ebegümecini.Ebegümeci olduğunu bilmeden! Halbuki onun yapraklarından uzun yıllar içinde yoğurt ile karışık beslenmişliği var.
Yani şimdi suç mu adam ne güzel çiçekmiş diye toplamış getirmişse?:)
Havamı atıyorum ben?Yok ya!Benim bildiğim otlar işte sıkca aramızda olan bir de aşa ekmeğe kattıklarımız.
Eşim dağları çok sevdiğinden otların alasını bilir,bulduğundanda nasiplenir.
Kenger otunu halen tam seçemiyorum.Kenger zannettiğime"kenger bu herhalde!"der,bir de sakız kanatmasını umarım.
Kuş seslerini de mesela yanımda omuzumda olan hariç ayırt edemem.Biraz dağlara açılsak:"Bu ne,bu ne!"der çocuklaşırım.Sonra yine unuturum.Tabi bunlar küçük birbirine benzeyen kuşlar için geçerli :)
Yani dostlar değil mi bilmekte birbirimizden üstün değiliz?
Hem öğrenmek öyle güzel nimet ki!Maşaallah bitmeyen bir eğitim sofrasının seyircisi,okuyucusu,değerlendiricisi oldurulmuşuz.Muazzam!Muazzım olan Rafi Rabbimiz bizi daima hayretlerde yürütsün.Bilgiyi üstünlük meselesi yapmaktan korusun,daima takvada yarışan erdemliler saffına kavuştursun.Amin...

ikra Ela

instagram
@ikraela




0 yorum:

Yorum Gönder