Perşembe, Ocak 05, 2017 By: Oku Arz

Aşk ile sarılmaz mı seven sevdiğinin sözüne!




























Komşumun gençkızı,onlara bir fincan kahve içmeye gittiğimde Kur'an ile ilgili söz açılınca dedi ki:"Kur'an'da ağlanacak ne var ki bilmiyorum?"
Tebessüm ettim:"O anlatılmaz yaşanır:dedim.İçimden de hemen dua ettim"Rabbim Kur'an gözyaşları nasip et bu güzel cana!"
O zaman diyemedim:"Kur'an anne gibi,bir koş her barınak,teselli aradığında,bak nasıl yağacak yağmurlar.Anne kucağı gibi şefkatle merhemler sunduğunda,bazen öyle yarana değer ki,dolduğun ne varsa yağarsın.En unutuldum diye sarılsan bağrına,Meryem'den anlatır sana,Duha'da okur yetim kalbine!Sarıl ona!En sevdiğinin sözü! Aşk ile sarılmaz mı seven sevdiğinin sözüne!Açıp açıp okumaz mı?Duymak için ondan bir neşve!"
Ah genç ruhlar Leylaya aşık olur,Leyla'nın solmasına da tahammül edemez.Leyla için olur bülbül,gördüğü Rabbinin esmalarından mühür.Mühüre aşık yürür.Ah bir o mühürde ki turayı okusa bilecek,görecek Rabbini,bir okusa!
Ya Allah Hû bize katından daim okuyacak kalp güzelliği ver.Kalbimiz ancak Sen ile huzurda!

ikra ela

0 yorum:

Yorum Gönder