Perşembe, Nisan 18, 2019 By: Oku Arz

Bahar Temizliği










Bahar temizliği önemlidir, dip bucak temizlenir, iyi kötü ayıklanır, bozulan onarılır....

 İbadetlerimiz de nefsimi temiz tutabilmek, iyimizi kötümüzü ayıklamak, bozulanımızı onarmak için vesiledir de...
 Ramazan ayına az kaldı. O mübarek ay ki bahar temizliği gibidir de. Bizi onarır, yeniler, temizler...
Beş vakit namazımız bir gün içinde kendimizi temiz tutmanın, doğrulukta kıyamın, Allah için azmin, sadece Allah'a kulluğun vesilesi, hatırlatmasıdır da...
Namazın kulluk vazifemiz olması dışında tüm şartları ile baktığımızda bir müslümanın hayatta duruşu, ne yapması gerektiğini, bir hayırlı hedefe niyet ettiğinde hangi şartlara dikkat etmesi gerektiğini anlatan bir fihriste dahi diyebiliriz.

(Aslında bu fotoğraflara bu sözleri yazmayacaktım, fakat böyle aktı. Bahar temizliğindeyim, akşam ezanına doğru dışarı çıktım. Sağımdaki solumdaki her bir güzelin Latif Müzeyyin esma-i hüsnasından şulelenmiş halleri ile huşu duydum. Kendimi unuttum, güneşin firakıyla hüsrana düşmedim, hayran oldum Rabbimizin her an Faal ismine... Çektiğim her fotoğrafı paylaşmak istedim, her an bize binlerce güzellik yaratan Rabbimize binler şükür olsun, gören gözlerimiz, gören kalbimiz için de. Ya Hû illa Hû Bakî Hû.) @ikraela
#fethiye #fethiyesennegüzelsin #Bahar #papatya #fotoğraf #kendiçekimlerim #Türkiye

0 yorum:

Yorum Gönder