Perşembe, Mart 21, 2019 By: Oku Arz

Kainatın dilinden Fethiye 5



Soğuk günler için saklıyorum bunun gibi fotoğrafları. Papatyalı bahar yüzlü günde çekmiştim. Papatyaları gördüğüm kadar da sevinmiştim bu muhteşem güzelliklere. Adlarını şanlarını bilmiyorum. Fakat ben bilmiyorum diye onlar ne adsız ne de şan'sız değil ama... Kim bilir neler yazılı içlerinde, ehil olanlar bilir. Biz yöre olarak ağaç yapraklarından beslenmeyi öğrenmişiz fakat Ege, Akdeniz bolluğun verdiği hikmet ile anadan atadan aktarma otları çok iyi biliyorlar, ben çiçek diye gördüğüm birçok şeyi onlar şifa, yemek diye topluyorlar. Şu kayalar o çiçekler ile bir vazo gibi durmuyor mu? Ala muhteşem yaratan Rabbimiz. Kaviyy O her şeye kuvveti yeten, acz ve kusurdan Müberra, kuvvet Onun elinde olan, Metîn O noksan sıfatlardan münezzeh, kuvvet ve ilim sahibi, ruhların ve bedenlerin gıdasını eksiksiz veren O.
@ikraela
#esmaulhusna #Kaviyy #Metîn #fethiye #fethiyesennegüzelsin

0 yorum:

Yorum Gönder