Cumartesi, Ocak 12, 2019 By: Oku Arz

Sarmaşık





Çocukluğumda hayran olmuştum kendisine,asma bıyıkları derlerdi,ekşi tadını severdik.Hayretim en çokta gözü olmayan varlığın tututuna tutuna sarıla sarıla ilerleyebilmesiydi,yol bulabilmesiydi en çokta tutunacak nesneye uzanıp sarılabilmesiydi.Her biri bir el olmuş asa bulmuş gibi sarılır destek alırlardı. O vakit de muhteşemdi.Rabbimi bilmediğim demlerde."Allah yarattı."derlerdi uykulu gözlerimi ovuşturur merak ederdim ben. Sarmaşık yürüyüşünü esma-ül-hüsna tecellisi ile çabada,yükselen zikrin kanatları ile al al bir doğuşun müjdesini imzalıyor. Üzüm asması bir kademe üstte gibi benim bilebildiğim kadarı ile,bu muhteşem tutunmanın cennet misali bal ırmaklarına birer hece mühür! Ya Hû illa Hû Bakî Hû Mecîd Hû Murdî Hû diyorlar hal dillerince,daha dedikleri çok da biz kısa kestik.Yoksa 99 esma-i husna ile okusak yüreğimiz Rahmani lütuflar duyar,kanatlanır ruh,cennetten bir huşu,hudû bulur. Cem olmanın hakikati kainatta binbir şulesi ile açık.Allah için birlik içindedir kainat Onun ismi ile Onun aşkı ile Hû... Cuma Vahdetin içinde olduğunu yeniden hatırlatır insana... #Cumasalatımız rahmet rüzgârı olsun alemlere. #Elhamdullilahirabbilalemin @ikraela

0 yorum:

Yorum Gönder