Çarşamba, Ocak 02, 2019 By: Oku Arz

Pıhtı



Dün gece komşum eşinin nasıl felç geçirdiğini anlatıyordu.Hem üzülerek hem de dua ederek hem de bu durumdan Allah'a sığınarak dinliyordum. Evet Rabbimize ne kadar çok zerrelerce,nefeslerce şükür borçluyuz...
Kanda ki bir pıhtı hayatımızı felç edebiliyor. Ne hergün uyandığımız bilincimiz bizim elimizde ne ellerimiz ne istediğimiz kadar konuşabileceğimizi sandığımız ağzımız... Aldığımız lokmayı dahi yutamayacak acziyetimiz var. Emanet bir beden,irade,isteme verilmiş bize,hızla olduğu gibi hızla da eriyor. Kiminde hiç erimiyormuş gibi görünse de eriyor... Bir pıhtı,fakat o pıhtı oluşumunun bir önce nedenleri var. Hani sosyal,manevi hayatlarımızda da bu pıhtı oluşabilir. Sağlıklı düşünmemizi engelleyen bir ufacık engel. Bu bazen o kadar ufak olur ki çok saçma sapan yanlış anlamalardır bunlar. Tüm gün beynini yorar,ondan başka birşeyi düşünemez olursun. Günün,anın zamanın,hayatın felç olur adeta. Allah'ı esma-i hüsnası ile zikretmek,Kur-an okumak,dua etmek bu yanlış anlamaların pıhtılaşmasını önlüyor. Tıkanma geçince de doğru akış,doğru anlama,huzurlu,dengeli yürüyüş,açık bilinç devam ediyor. Ya Hû Bakî Hû illa Hû Ya Şafî ya Nur Allah şifanı nurunu üzerimizde baki et. Estağfirullah el Azîm, elhamdülillahi Rabbil alemin.
 @ikraela

4 yorum:

EĞİTİM PINARI dedi ki...

Merhaba blogunuzu takibe aldım. Sizi de beklerim.

EĞİTİM PINARI dedi ki...

Çok güzel yazıyı çok beğendim.

Sessiz Haykırış dedi ki...

Bugünümüze şükürler olsun ama 45 geçince bunların yanında birde corasprin kullanmak gerekli doktora danışarak tabi

Sessiz Haykırış dedi ki...

Allah yardımcısı olsun

Yorum Gönder