Pazartesi, Aralık 31, 2018 By: Oku Arz

Kalbin Açılışı



Kalbin açılışı...
Şaşkınım öyle şaşkınım ki kendimi farkedeli beri... Çocukluğumda babamın evinin bahçesinde ilk gözlerimden habersiz bana ikram edilmişti.Ruhum neşe-i baharı o an hissetmişti sanki,daha beş mi altılı yaşlarda mıydım ne! O zarif ince ince nakış nakış işlenmiş çiçek sanki ben göreyim diye o gün açmış gibiydi. Yüreğimden habersiz merhamet d/okunmuştu yüreğime ya da yüreğimde ki merhameti duymuştum. Ne ince ne zarifti, hiç solmalarına dikkat etmemiştim. Hatta onların ilgiye muhtaç olduklarını da...kendimin ilgi ile hiç haberi yokken... Şuur üstüne şuur ikram eden Rahman Rahîm Rabbimize binler hamd olsun. Onu bilmeden sadece hayran olan bir seyirci de kalabilirdik. Fakat o bize Zatını tanıtarak bizi hiçlikten kurtarıyor... Tefekkür kalbime ilaç,illa da esma-i husna ile kalp açılıyor,işliyor nakışını,boyanıyor en güzel renkler ile... Ey Rahman Rahîm Rabbimiz iman ettikten sonra imanın hakikat özünü yaşayanlardan eyle. Estağfirullah el Azîm.
 @ikraela
#esmaulhusna,
#tefekkür

0 yorum:

Yorum Gönder