Pazar, Ekim 28, 2018 By: Oku Arz

Reklâm şartmı?

Bakış alanımın içine kocamaaan bir suret getirilip asıldı.Aylar öncesinden o demir çubuklar direklere monte edilirken merak etmiştim ne işe yarayacaklar diye...
Eh işte reklamlaaaar...
Yaygara çıkarırcasına ilan etmeseler olmaz.Kalitesiz ürünlerin yaygarası bol olur ,kalite ve gerçek sanat yıllarca çağlar halbuki,yaygara kısa vadede karıntokluğundan başka birşey değildir.
Tam balkonumun dibinde hergün bi'süre bu suret ile karşılaşmam beni tesiri altına alacak fakat zaman ile eskiyecek ve unutulacak.Trt1 de seviyeli,kaliteli diziler oluyor fakat ben artık seyredemiyorum.
Afişi dizi reklamı olarak görmek yerine esma-i husna ile ona bakmayı tercih ettim bu gece...
Hanım oyuncunun suretinde parlayan esma huzmelerini izledim.Basir esması,Semi,Ehad,Vehhâb,Halim,Hakim,
Halık,Berr,Musavvir esma-i hüsnasından şulelenmiş nakışlar...
İnsan okumaya odaklıdır istese de istemese de okur,bir potreden en güzel okunacak esma-i husna şuleleridir.
@ikraela

0 yorum:

Yorum Gönder