Salı, Temmuz 24, 2018 By: Oku Arz

Fethiye'ye gelipte bu atmosferi görmeden gidenler Fethiye'yi tam tanımış olmazlar.



#Fethiye pazar yerinden bir kare,burayla ilgili birgün nasip olursa detaylı olarak izlenimlerimi yazmak isterim.Fethiye'ye gelipte bu atmosferi görmeden gidenler Fethiye'yi tam tanımış olmazlar.
Burası köylü pazarı,merhametli bir pazar,yaşlı nene ve dedelerin de yetiştirdikleri ürünleri sergiledikleri yer.
Merhametli pazar dedim,neden?
Pazarın merhametlisi,merhametsizi olur mu?
Benim gördüğüm en merhametli pazar bu,artık sizi bilmiyorum?
Aslında sadece kısa özlü bir söz iftar sofrasında ezanı beklerken kalbime geldi,onu yazayım derken daha önce çektiğimbu fotoğraf ile karşılaştım.
Merhamet aklıma gelmişti.
Hani yiyeceklerimiz bize rızık ya,merhamette rızkımız dedim.Rabbimiz bize merhameti vermeseydi hem de hiç pazarlıksız,bedava,sayısızca bizim merhamet duygumuz olur muydu?
Nereden bulurduk biz onu,yüreğimize neyi alsak merhamet coşardı?
Emek çekmekten mi merhamet duyardı,yoksa acımaktan mı,yoksa adaletten mi,yoksa hangi nedenden?
Belli ki hangi nedenden olmuş olsa da temeli merhametten.Rahman Rahîm Allah ismi ile...
@ikraela

0 yorum:

Yorum Gönder