Cumartesi, Haziran 02, 2018 By: Oku Arz

Tefekkür edince ruha öyle latif libas giydiriliyor ki,kokusu gül/den,boyası gül/den...






Arz usanmış mıdır yavaşlamamdan,durup durup haşyete,huşuya dalmamdan?
Kızımı yolcu edip eve dönüş yolumda su kanalında öyle bir neşe vardı ki!
Dedim:"Kim eker yoluna bunca güzellik,sen geçerken mutlu olasın diye mi güzellik?Sen ,ben,biz,o,onlar,şunlar,bunlar geçerken, geçmiş olsun diye değil,Sen,ben şahit olalım diye midir ki?
Bunca neşe ey insan!
Kırlangıçların dansı,kelebeklerin coşkusu,sarı kanatlı kuşun sevinç ile yediği besini hangi notaların eseriydi ki?
İnsan yüreğiydi,insan,duyguları sevgi ile coşmuş,Allah'ın boyası ile boyanmanın sureti,sireti en taşkın hali ile capcanlıydı...seyretmek lazım durup durup seyretmek ta genzini yakacak o aşkın duyguyu duyacak kadar. "Sebbih isme rabbikel a'lâ! " ( A'lâ suresi 1.ayet meali)
Ah insan kibri,kini,nefreti,ihtirasını gömse toprağa ruhu cuşa varacak. Rahmet ayaklarının altında akacak, kuru dallarından can meyvelerini bulacak.
Ya Hû illa Hû Baki Hû





                 

Dünkü eve dönüş yolumun sağ tarafı...
Cennet miydi neydi?
Alışverişe, özellikle de giyim mağazalarına gitmek beni iki dakikadan sonra orada ki yığınlar üzerime yıkılmış gibi yoruyor.Eskiden ya biz dikerdik ya diktirirdik,hazır denilen sektör çok azdı.Terzilerde muhabbet olurdu.Kendimiz dikince de kendimize has tasarımlar olurdu...
Neyse sevmiyorum mağazaları, ne kadar süsleseler püsleseler de...
Ya arzın yüzünde ise saatlerim kısa geliyor.An da kalıyorum.Zaman kavramı yok oluyor,mağazalara zevkle gidenler içinde böyledir.Fakat bıktırıyor.Aramak,aramak, aramak, en güzeli en yakışanı aramak orada çok zor.Kendin olmayan binlerce libas içinde kendin olanı bulmak!
Arz öyle mi ya! Ne a'lâ bir yaratılış var.Asla bıkılmayan,göz gönül açıcı...
SubhaAllah, Elhamdullillah, Allahuekber zikrini yürekten duyuran letafet...
Dün o cennet yolunda tek tek içime teneffüs ettim güllerin raihasını."Sizi kim böyle güzel yaratı." dedim kalbimden,duydular beni."Bu muhteşem kokular siz için mi biz için mi?"dedim,tebessüm ettiler.Ne latif baki Lâtif olan Rahman'dan.
Tefekkür edince ruha öyle latif libas giydiriliyor ki,kokusu gül/den,boyası gül/den...
Letafet içinde kalın baki Lâtif olandan Hû Baki Hû A'lâ Hû Rahman Hû Rahîm Hû...
İkra Ela
#instagramyazılarım
#gönültefekkürlerim
#Zikir

@ikraela

0 yorum:

Yorum Gönder