Perşembe, Haziran 28, 2018 By: Oku Arz

Çiçekleri zikrederken Onu göndereni zikretmek Ona teşekkürdür,razı olmaktır,rızasını ummaktır değil mi?

Ayrıca üzüldüğüm bir konudan bahsetmek istiyorum. İnstagramda bazen öyle güzel hesaplara rastlıyorum ki,hem güzellikleri güzellik ile anlatırken ibretler ile de düğümlüyorlar.Fakat Allah'ın ismi anılmıyor,paylaşımlarının içlerinde sadece kandil,bayram gibi özel günlerde kutlama,dua mesajları var.
E peki madem inanıyorsunuz Allah'a, neden Onun ismini Onun güzelliklerini anlatırken zikretmiyor sunuz?demek istiyorum.Biz bize kocaman bir çiçek demeti hediye gönderen birinin ismini mi zikrederiz yoksa o çiçeklerin mi?
Çiçekleri zikrederken Onu göndereni zikretmek Ona teşekkürdür,razı olmaktır,rızasını ummaktır değil mi?
Bilmiyorum bir şeyi taktir ederken,Allah'ın ismini zikretmemek benim kalbimi acıtıyor.Taktir edenlerin zikretmemesi de kalbimi acıtıyor,Bir de inanıyorken bunun yapılmaması daha bir acı.Tüm güzellikler Onun sadece Onun biz idrak edebilen şahitleriz.Bu şehitliğe de nankörlük değil mi?
"Herşeyde de Allah'ı katmasan olmaz."diyenlerden de beriyim.
Bana güç verildikçe de bu şahadetimi dilendireceğim inşaallah.
Rabbimiz öyle güzel ki bizi güzelliklerine şahit eden.
Elhamdülillah.
Ya Habîr Rabbimiz bu şahitliği hakikati ile baki et yüreğimize.
Amin ya Muîn.
@ikraela

#Fethiye
#Muğla

0 yorum:

Yorum Gönder