Çarşamba, Mayıs 23, 2018 By: Oku Arz

Neydim ne oldum ahı!



Bilir misin tegâbun nedir?
Bilir misin tegâbun'un ne olduğunu? 
Tegâbun'un ne olduğunu sana kim bildirdi?
O her gizli saklı olanın açığa çıkacağı aldanma günüdür.
Neydim ne oldum ahıdır.
Biz o günleri pişman olup düzeltebilecek imkanlar ile şimdi burada kırk kere yaşarız.
Fakat o gün var ya o gün öyle günlere burada önem vermeyenler içinde kaçış olmayan gündür.Geri dönüşü olmayan,Rabbine kavuşacak bir yüz bir yol (sırat/surat)aramayanlar için derin pişmanlık günü...
Her gün kıyametin(diriliş) cüzünü yaşıyor insan.
Neydim ne oldum ahı yaşamadan,kaçışı olmayan o günde bizi nurları ile uyanan kullarından eyle ya Basir ya Hadî Hû...
Bu sabah uyandığımızda hiç bir nurumuz yok mu?
Yine mi simsiyah kalktık,neden acaba bir evvele mi baksak bugünümüze nur olacak hiçbir amel kalmamış demek ki!
Gene aldandık biz eyvah,şimdi burada,acele heveslerim için harcadığım günden bugünüme hiç bir şey kalmamış.Yine hırs pazarında ipek (zenginlik,itibar,otorite)için kelebeğimi gözden çıkarmışım.Çoğaltma tutkusuyla,elimden uçar gider,toz olur kaygısıyla...Ah bilemedim o benim için bir cevhermiş.Yusuf elbisesiymiş Dünya kozasından ulaşacağın ahret elbisenmiş bitecek gidecek toz olacak korkusu ile giymedin.Yazık ettim bak ziyandayım! Kendi Yusuf gömleğimi kendim sırtımdan yırtmışım o güzel gömleği!Hüsrandayım.
@ikraela #instagramyazılarım
İkra Ela
#Tegâbunsuresi nden esin ile...

0 yorum:

Yorum Gönder