Cumartesi, Mayıs 26, 2018 By: Oku Arz

Kör nokta


Fethiye'ye geldikten on gün sonra bir kaza geçirmiştik.Kıymetli bir ablam,onun arabası ve şöförlüğü ile,hiç olmayacak yerde.

Muğla makasında ışık geç emri verince biz sağda ki benzinliğe gitmek isterken araba bir anda sola doğru çevrildi dışarı ile ilgili tüm görüntüyü kapatacak bir duvarın içinde savrulurken şöför mahalindeki kapıya bir darbe ile araba yan yattıktan sonra geriye savruldu.Ben "Şimdi bu kaza neden oluyor?"sorusu ile son nefesimizi verme zamanında mıyız zannındayken, arabanın durması ile derin bir nefes almıştık.

Ablamın o an biricik kızı aklına gelmemiş,beni düşünmüş.Şimdi o an orada emanet bulmuş beni,koooca kadını...

Neyse o halde olmamız bir "kör" nokta yüzündenmiş.Solumuzda duran mikser kamyonun kör noktasına uğramışız hem de hiç kaza olmaz zannettiğimiz yerde ve anda.Rabbimize hamd olsun ki araba savrulurken bir yaya çarpmamıştı.

Evet evet her insanın kör noktası vardır. Kim derki"Benim kör noktam yok o yanılır." Bu durumu hepimiz biliriz bu sadece trafikte olmaz hayatın her alanında vardır. İstersek Süleyman olup şahlansak ister karınca olup rızık peşine dolanan olsak illa bir kör noktamız vardır, olur.

Zalimler,heva ve heves peşine düşenler bu kör noktayı fırsat olarak kollarlar."Şu dalsa ,şu uyusa,şu acele etse,şu cahil olsa bende keyfimce atımı sürsem" der.Bunu diyen kör noktanın içinde kala kala sağa sola zarar verir durur.Fakat kaza ile kör noktaya uğrayan ya da kör noktasını fark eden ben nerede hata yaptım diyerek önce kendinde hata nedenini ararsa hatada ısrar etmez ise emaneti,canını, cananlarını emanet bilirse kalbini Rahman Rahîm Allah'a bağlarsa hangi kör noktaya uğrasa,kör noktalar onu yutmaz.O Aziz-ul Mutlak Kerimi bilerek kör noktaya saplanmaz sakat dahi kalsa "La ilahe illallah"diyerek yürür.Körlüğü ile yakıp yıkan olmaz,körlükten kurtulmak için acısını büyütmez acısı ile hakikati arayan olur.
İkra Ela
#instagramyazılarım
#Körnokta

@ikraela

0 yorum:

Yorum Gönder