Çarşamba, Mayıs 23, 2018 By: Oku Arz

Fikri'm Zikri'im Şükrü'm


Gecede bizim mi desem benim mi desem neyse bizim diyeyim bizim fikri bi uyandım halen fikrediyordu.

"Musa(a.s )musa hakikat avcısı,sarayda da dışarda da o firavun sarayında da olsa hakikat ile beslenir."

İyi ki zikri var,yoksa bu fikrinin susacağı yok...Bu nasıl bi'hal ki dedim.Bu beden uykusundayken nazlı nazlı beyin uyanıklığı mı? Yoksa uyku ve uyanıklık arası bir berzah mı ya da ölüm ve dirilik remzi mi?Yada tohumun içinde filizlenmek için bekleyen can gibi bi hal mi? Ya da bir ağacın bahar uyanıklığı gibi dallarına su yürümesi ile içinde ki süt kokusunun dirilme sevdası mı?

Fikri fikrederken göz kapaklarım tutkal gibi uykudan gözelerimi hiç açmaya niyeti yokken bizim şükrünün kalbine ayet düşüyor.

" Yanları yataklardan aralaşır korku ve ümid içinde rablarına duâ ederler ve kendilerine verdiğimiz rızıklardan onlar hayra masraf yaparlar"

Evet namaz uykudan hayırlıdır,sabah namazı şahitlidir.Hah şimdi oldu nefsim yutmadan beni bin pişmanığa sarmadan fikriyi,zikriyi,şükrüyü toplayıp uyandım. Hamd vakti,A'lâ, Ehad,Samed olan Rahman Rahîm'i bir olarak anma vakti,kendini topralayıp dünkü güneşle avunma değil yeni sıcacık umutlar toplama vakti.

Yataklarından ayrılmak,rahatlığını terk etmek,biz olarak toplanmak cem olmak hali de olsa gerek,içimizde ve dışımızda. ..

Bu yazıyı şu muhteşem cennet kuşu demişler onla yayınlayayım dedim.Bizim fikri de,zikri de,şükrü de onay verdi.

Fikriyi,zikriyi,şükrüyü uyandıran alemlerin Rabbine sonsuz hamd olsun.Ya Vedûd ey,unutur,yanılırsak bizi affet. Estağfirullah el Azim.

Yanılıyoruz diye bizi terk etmeyen ey!

@ikraela

0 yorum:

Yorum Gönder