Cumartesi, Mayıs 26, 2018 By: Oku Arz

En güzel söz




Ey güzel söz, En güzelin sözü,en güzel ahlak ile doğup güzelliğini bozmayan, azami gayret gösteren,güzel kalan Muhammed (s.a.v ) in safi,muhabbet kalbinde vahiy edilip süzülen söz.

Ben şahidim illa şahidim ve billa şahidim ruhuma neşeyi bahara açan kemal...

Hangi sofraya otursam Ondan bir isim bekledim.Güzel olan kulları anlatılınca,"Rabbin nimeti nimeti!"densin diye yüreğim sancım sancım sancılandı...

Hangi güzel olurda Onun nimeti değildir.

Ah Kur'an nur-u ayn,adem havvaya ney ise Kur'an'da odur insana,takva ile olan insana.Örtüsünü ısrar ile koruyan insana.Bir hurma çekirdeğine bir zar ne ise insana da takva elbisesi odur.Hicabını,mahremini yırtmama,illa da doğru olma çabası, doğru kalabilme sancısı... Elif Lâm mim...

Muhabbet makamından şaşmadan Muhammed ( s.a.v ) e kavuşulan erdem ağacı, müminlerin ağacı...Haceri adımlar ile safa ve merve arasında...

Estağfirullah el Azim

@ikraela

0 yorum:

Yorum Gönder