Salı, Mayıs 29, 2018 By: Oku Arz

Adımlarımız Hacer


Adımlarımız Hacer...

Billa Hacer...

İki üç sene evvel #Fethiye #Çalış da trafik ışıklarının olduğu yerde bir restoranın dışarda ki masasında kızım ile yemekteyiz.

Trafik normal akışında giderken birden peşpeşe korna sesleri ile bozuldu.Sağda ki bir araba çalışmıyordu.Şöförü trafiğe yol açmak için biraz kaldırıma yaklaştı fakat yine de normal akışa engeldi.Bayan şöför restoranın garsonundan yardım talep etti.Fakat garson kendi işine mi döndü,yardım için arkadaş mı çağıracaktı anlamadım? İçeri gitti ve gelmedi.

"Ben tek başıma ve öyle kuvetli de değilim ama olsun itebildiğim kadar arabaya yüklenirim" dedim kalktım. Bayan şöföre "Siz arabayı çalıştırın ben iteyim" dedim.Kadında "Olmaz ama neyse deneyelim."der gibi arabayı çalıştırdı. Ben arabaya sadece dokundum,birden bire yan masamızda ki 18 den 40 yaşa kadar beş altı erkek turist durumu görünce koşmaz mı!

Onlar işe el atınca araba adeta uçtu ben orada hayret ile gülerek kaldım. Onca genç kuvvete ayak uyduramamıştım fakat bir ayağa kalkmak hem bayanı hem trafiği rahatlatmıştı.

Yine bir gün kendi aracımız ile virajı bol biyerde gezideyiz.Tatil zamanı olunca trafik çok.Bir yerde de tıkandı. Eşim hemen arabayı durdurup tıkalı olan yere gitti.Ortada kaza falan yok.Sadece bir kişinin hareket etmemesi karşıdan yolun genişlemesini beklemesi ile durum curcuna.Eşim gence sadece"Burada ne diye duruyorsun kardeşim."dedi.Genç"Geçit yok!"dedi.

"Nasıl yok,biraz çevir."diyince,genç dediğini yaptı,trafik anında açıldı.

Hayatımızın her alanında böyledir aslında.

Yeter ki kalkalım ey Hacerler insanlık bu kalkışa uyanır tutar bir ucundan burak olur,kanatlandırır.

İsmailler susuzluktan kurtulur, zemzem akar yer/yar yüzünden...
İkra Ela

@ikraela
#instagramyazılarım
#umut

0 yorum:

Yorum Gönder