Çarşamba, Aralık 20, 2017 By: Oku Arz

Ellerimiz Şahit

Ellerim ellerimde değil di,ellerim hiç bir zaman ellerimde değil...
Sürpriz bulmadık mı ellerimizi biz!.
Bir bebeğin şaşkın bakışları ondan mıdır nedir?
Sürpriz eller, gözümüzün içine bakan eller.
Ben içtim o suyu,fakat içtiren Allah,ben tuttum o bardağı fakat tutturan Allah,ben beni bilmeden bir elim olacağını bilr miydim ki?
Rabbimiz ellerimiz ellerimizden gider de bir gün başka ellere muhtaç olabiliriz.O ellerde Senden...O eller ki ister el olsun ister en yakın eller.Sendendir Senin nimetindir,baki şükredenlerden eyle bizi,Seni unutup,ellere tapan olmaktan, nankör olmaktan koru bizi..
Eller nimettir,elleri hak ile kullanmak vazifemizdir,şükrümüzdür.Kötüye kullanmak sarhoşluktur,nankörlüktür,isyandır.

Rabbimiz Aziz-ul Hakim'sin Sen.Ellerimizin bize şahit olacağı gün ellerimiz ile utandırma bizi,Sen affedensin.Affet bizi,bizi bize bırakma,ellerimizi hayra yoracak mucib güzellikler ver bize!Ya Hû illa Hû ya Mucib-il Mecîd.
@ikraela





0 yorum:

Yorum Gönder