Pazartesi, Mayıs 22, 2017 By: Oku Arz

Birkaç günlük misafir




Bugün kahvaltı da misafirim vardı.Buzdalıbının içinde birkaç gündür benim dikkatsizliğim yüzünden misafirmiş de işte yeni rastlaştık.Nane yapraklarını döşek yapmış kendine...
Aldım balkonda ki çiçeklerin içine konuk ettim.
Her böceği elimize almak şurada dursun,görünce tiksiniriz.Bu böceğin cezbesi kırmızı rengi üzerine siyah noktacıkları ve hiç değişmeden bildiğim kadarı ile üçer nokta yanlarda bir tane de üstte var.Bunların sarı renklisini de gördüm. Muhteşem.
Baktımda bazen bilmeden çok masumların madur olabileceği işleri yapıyoruz.Pazardan gelince ayıklayıp dolaba yerleştirseydim naneyi, garibim de orada mahkum kalmayacaktı.
Biz ihmal ediyoruz,önemsemiyoruz bir çok şeyi ne yazık ki gafiliz,aciziz...
Rahman Rahim Rabbimiz en küçük detayları dahi muazzam yapan hakkı ile yapandır.
Yâ Ğafur - ur Vedûd bizi nimetlerine kavuşturduklarının yoluna ilet,bilmeden dahi zalimlerden olmaktan koru ya Allah ya Vekil ya Nasîr Hû!

ikra ela

instagram @ikraela



0 yorum:

Yorum Gönder