Pazartesi, Şubat 27, 2017 By: Oku Arz

YORuldum!


"Yoruldum!"
Yorulmam da Senden rahmet Rabbim!
Sen yorulmayı yaratmasaydın,zaten her an kesip biçtiğim halim nasıl yeniden sürgünler verecekti?
Dilesen zoru da yaratmazdın!Fakat ben nereden bulacaktım sınırlarımı?
Bazen hiç birşey diyesim gelmiyor,susuyorum.Kalbim susmuyor.Budadığım yerlerden daha bir coşuyorum...
Rabbimiz Sen Zahir ve Batın'sın,her yaratmanda rahmetler coşkun...Sen Rahman Rahim'sin.Bizi bize bırak ma?

   

Yoruldum!
Çok çok çok yoruldum!
Neye yoruldum!
Hayra mı şerre mi yoruldum!
Bir rüya oldum!
Dün kimler gördü beni?Neye yordu?
Bugün kimler görecek?
Belki sadece bir bakış görecek ya da sanki bir kaç an!
Yoracak beni!Ya da yorumsuz sanacak!Yorumsuz sandığı yerde de yoracak fakat yorduğunu anlamayacak ya da duymayacak!
Bende beni onda yoracağım!
Yoruyoruz birbirimizi,aynalarımızda,aynalarımızla!
Rüyanı hayra yor, kendisi gelmeden kokusu gelir.
Rabbimiz bizi hayra yor!
Biz hayra yorulurken varsın kınayanlar kınasın!Sen bizi hayra yorarsın! Ahirimizi evvelimizden hayr eden Sensin!Bizi daim hayr eyle!
ikra ela
instagram @ikraela

0 yorum:

Yorum Gönder