Perşembe, Şubat 23, 2017 By: Oku Arz

Kapat gözlerini kimse görmesin yalnız benim için bak yeşil yeşil!


Rabbimiz ne güzel kamera yaratan. ..objektifi siyah,mavi,kahverengi,yeşil,ela...
Bir ay kadar önceydi,gençliğimin tomurcuklanma aşamasında,dünyada sadece o ses varmış gibi ruhumuza işleyen "Kapat gözlerini kimse görmesin yalnız benim için bak yeşil yeşil!"şarkısı kalbime geldi.
Şarkıyı mırıldanarak not etmiştim bu yazıyı.

O zamanlar gençlik sarhoşluğu ile güzel bulmak istedik kendimizi,kâh Leyla olduk,kâh da Mecnun. .
Meyve çoktan düştü,kendini düşte de gördü,toprak ile hemhal oldu,geçti Leyla'dan bir tek bir tek Ona hayran oldu...
İnsan hep hayranlık duyduğunu anlatmak,ister,gördüğü de o olur zaten,biz Leyla olmaktan geçeli duyduklarımızda da Onu duyar olduk.
"Sen de her şeye Allah'ı katmasan olmaz mı?" diyenler oldu.Varsın olsun! Allah'ın mührü, imzası olmayan yer var mı? Ben görmedim.
Ah içinde ki dışında ki feri tükenmeden gözlerimizin bir tek Onun için baksak:
Siyahtan,kusurları örten...
Bir Onun için baksak, kahverengi merhametle..
Bir Onun için baksak mavi tertemiz kusursuz,derin...
Bir Onun için baksak yeşil nefes veren huzur veren...
Bir Onun için baksak ela merhamet ile huzur ile derinlik ile...
Bir Onun için baksak, arı gibi arı bir kalp ile
Bir Onun için baksak Duhanın içinde tüm renkler,tüm gözelerimiz ile.
Var mı daha ayakta,yiyen içen, kalbi de olan kamera!
Ya Rahman ya Rahim ya Nur ya Baki ya Selam Hû ya Vedûd'um ey!
ikra ela
instagram @ikraela

0 yorum:

Yorum Gönder