Cuma, Şubat 10, 2017 By: Oku Arz

Gönül kabım

Ey gönül kabım!Sen nasıl bir kabsın?Yüzüne ne vursa kaparsın!Kâh yara olur kanarsın,kâh Züleyha olur sevdaya boyanırsın!Sen nasıl bir aynasın?Sen nasıl bir gölsün?Ben mi düştüm senin içine?Sen mi düştün benim içime?Sen süveydasın,bin türlü rengini ararsın!Senden gayrı ne varsa çekersin kendine!Dağların arasında sıkışıp kalmışsın!Ey gönül ben seni izlemekteyim,artık senin her istediğini vermeyeceğim,sen kendini görmekten de muzdaripsin!Senin ipin ile kuyuya inmeyeceğim,senin ipin ile yürümeyeceğim,bak artık ben seni bildim,sıra bende ben seni çekeceğim nefsim!Bismillah diyelim,gökler bekliyor bizi!Ben seni affettim,sen de affet beni,zulmettim sana,zulmettim kendime,bir ejderha ettim seni!Ben yandım sen yandın,hadi su yüzünde yürüyecek bir ayak buluruz inşaallah!Hadi! Hz Yunus'un duası ile duaya dursun kalbimiz

:"...lâ ilâhe illâ ente subhâneke innî kuntu minez zâlimîn."Enbiya suresi 87.ayet

ikra ela
instagram @ikraea















0 yorum:

Yorum Gönder