Cumartesi, Ocak 07, 2017 By: Oku Arz

Huzur




'Leyl'in 'Fecr'e yakın saati, çocukluğumda sığındığım divan altı gibi...
Aynı huzuru içiyorum o demde!
Ne zaman küssem,kızsam koşardım o huzura...Önce bana verilen kolye,bilezik,yüzük ne varsa sessizce ağlaya ağlaya çıkarırdîm"istemiyorum verdiklerinizi!"öfkesiyle ,isyanımı zaten gömmüştüm o perdenin ardına...
Sabah yatağımda bulurdum beni...
Halbuki ben beni divan altında bırakmıştım.Nerede kolyem,yüzüğüm,bileziğim?"A!Onlar da yanı başımda!"
Değil midir hayatımız her kızgınlıkta yine dönmek isteriz ana kucağına?
Atmak isteriz dünyanın tüm ağırlıklarını,unutulduk zannederiz ya da bize küsüldüğünü,kalbimizi ararız yetim kalır boynumuz,şaşkın olur yol isteriz,dalarız,biz dalmışken fecr olur.
Açılır göz kapaklarımız,önce bir ufak hilal görünür,sonra duha vakti ve yine yine kanatlanır kuşlarımız,dile gelir...
Ya Allah Hû,Sensin Bakî,Müheymin,Rakib,Hadi Hû
ikra ela

0 yorum:

Yorum Gönder