Pazartesi, Eylül 19, 2016 By: Oku Arz

Yeni eğitim yılı.Bebeğinizi başkalarına teslim etmek zor mu?

O ve Siz
Daha anne karnında öğrenmeye başlar insan.Ne belli belki de ilk öğrendiği sıcaklıktır,sevgi ile saran sıcaklık.Annesi ile bağ kuran kopmaktan bir o kadar korkulan sıcaklık...

Yeni eğitim öğretim yılında o sımsıcak bağ kurduğunuz bebeğinizi başkalarının ellerine teslim ettiniz.
Aslında bebeğinizin sizin karnınızda ki dünyadan ayrılırken yaşadığı sancıyı yaşarsınız. O VE SİZ...
Siz onu bırakırken yüreğinizde bin çığlık kopar,bebeğiniz ise o zaten hiç bilmediği dünyaya gözleri açılınca onun içi kıyamet...
Korkma annesi ;"İbrahimi bir duruş ile dur ki onun İsmaili teslimiyeti olsun.
Rahman Rahim Allah onu koruyan.Sen Musa annesi gibi hadi sal denize...o Firavunun evinde büyüse o senin bağrına teslim edilir,Sen Musa ablası gibi yeter ki takip et onu,o yine hak öz sütünden beslenir."Lâ tahzen innallâhe meanâ,"Tevbe suresi 40.ayet
Üzülme! Anneler çeşmesinden bebeğinin rızkını hazır eden Rabbindir.Sen üzerine düşen sorumluluğu da nefsin için yapma,Rabbin için yap,vaadler peşine düşen Musa kavmi ilk sınavda yenildi,sen Musa(a.s) gibi Allah rızası için git.O hani diyor ya!


Rabbi ona:"Neden acele ettin, kavminden ayrıldın da geldin ey Mûsâ?dediğinde:"İşte dedi, onlar da arkamdan geliyorlar ve ben yâ Rabbi, benden daha fazla râzı olasın diye acele ettim."Tâhâ suresi 83.84.ayet
İkra ela
@ElaIKRA

0 yorum:

Yorum Gönder