Çarşamba, Mart 30, 2016 By: Oku Arz

Özüm

Özüm

'Sizin  hayatınız ben bittiğimde bitmeyecek kadar değerli çocuklarım''

Bir bağ kurmuştum sizinle daha hiç yokken,özleminiz adınızı bilmeden vardı.Henüz var değilken ve var olup olmayacağınız da meçhul iken aradım sizi...

Var olabileceğini düşünmek dahi bir güneş doğuruyordu kalbimde,sıcaklığı sarıyor,gözlerim umut ile bakıyordu.

Başka canlarda olan bebeklerin gülüşünde ki sıcaklığa hayran özlüyordum o öz'ü,samimi,sıcak,riyasız,masum gülüşü...bulabilir miydim özümü?

Canlarım...masum bakışlarına,gülüşüne tutulduğum sevdam...hep böyle kalabilecek misin öz'üm?

Nur olarak önce yüreğime sonra ellerime düşen canlarım.
Nasıl bakmalıydım ki size özünüz bozulmadan dupduru büyüyesiniz.Bir telaş,ne yapacağım,şimdi ne olacak,büyürler mi,çok çelimsizler ya ölürlerse elimde,kayıp giderlerse?

Sancılarım,gözyaşlarım,baş ağrım,direncim,çırpındığım...
Öz'lerim büyüteyim diye sizi ,kaybetmek kelimesi dahi korkunç olan,yüreğin üzerine köz gibi oturan.
Bir bağ kurduk sizinle siz daha yok iken,ben ve siz bilmez iken O Vedud Olanın ismini ,Rahman esması ile tecelli eden Vedud esması.

Vedud olduğunu bilmeden Allah ismi ile sevdiğim,sevgiyi de kendimden zannettiğim zamanlar,meğerse o da Allah'ın Nurundan mış!

Vedud Nur'u var olduğu halde yüreğimde bazen üzerini örtmüşüm görmezden gelircesine..karanlığa gömülmüşüm,gözlerim körelmiş,kulağım işitmez olmuş,can sancısına düşmüşüm.Canımın can olma sancısına,canımı aramışım işte o ruhu...

Acıkmışım doyurmamış ekmek,susamışım  doyurmamış su,bir can bulma sevdasına düşmüşüm.

Canlarım,canımın içinde Nur tanelerim,öz'lerim ,bir bağımız var sizin ile Hay esması ile bağlamıştı Rabbimiz bizi bize...Rahman ve Rahim Allah adı ile üflemişti Ruhundan Vedud esmasının nurlarını...

Baki olan Allah Rahman O,Rahim O,Vedud O...

Rahman ve Rahim Allah adı ile seversiniz beni, ben bittiğim de benim ile bitmeyin...Vedud Olan yüce Allah'ın sevgisi ile var oldunuz?

Biz hep O Vedud olanı ararız.Vedud kalbimizin içinde,dört harfli odacığın içinde,şah damarından daha yakın yerde,Rahman ve Rahim Allah adı ile açılır kapısı...Vedud Nur'u hep içinde olan,o Nur'u unutmadıkça o hep seninle olan...

Rahman Allah'ın Vedud esması ile sevebildik birbirimizi,bağımızı Vedud esması ile büyüttük.Güzel meyvelerim,öz'lerim...Bu Öz'ki her canın içinde,O Öz ile bak her göze...göze gelen yüreğe gelir akar kalbine...

Öz'üne sadık ol!Öz'ünü unutma!Öz'ün seni kavuşturur gerçek Öz'e!Öz'ünü bozma!Öz'ünü seni sarhoş edecek hale getirme!Öz'ünü koru!
Ben ve ya bir başkası bittiğinde bu Öz'ü de külleme.O hep kor gibi Nur'dur içinde ,saklı hazinen,dünyalara dağıtabilecek kadar Allah adı ile,tükenmez sen bir kişiye bağlayıp onun ile gömme!
Sen Vedud Olan Allah'a bağla gönlünü,onun ile sevgi bitmez,tükenmez,Hay'dan gelir Hu'ya gider sevgi...
Ben bittiğim de karalar bağlamayın emi!Kalbinizde o kandil hep var olan.Onun ile, Hayy Olan
 Allah'a bağlanın,daima diri Olana.Benim ile biterek Hay esmasının tecellisinden kopmayın,Vedud olana sığının.Gayretiniz Öz'ünüzü bulmak olsun canlarım.Öz olmayınca Can uyanmaz,can rahatlamaz,can ferahlamaz,canın gözü açılmaz.
Bilmez iken bilen haline getiren O Alim Allah Sevgi Ondan,İlim ondan,Hayy O ,Kayyum o...

Sevgi nimetini lütfeden Rahman Allah'a hamd olsun.Vedud esmasının Nur'u ahrette de bizi bulsun,sizi bulsun.

                                                                  İkraEla
                                                                 31-1-2015






0 yorum:

Yorum Gönder