Salı, Şubat 12, 2019 By: Oku Arz

Kainatın dilinden tefekkürlerim








"Denizleri köpük köpük dalgalandıran rüzgar..."demiş şair,en sevdiğim şarkının sözlerinden,duyguların ruhu coşturması gibi,kelimelerin kalbe dokunması gibi...

"Bana esmeyi anlat Bana sevmeyi anlat Bana esmeyi anlat Esip geçmeyi anlat Anlat ki çözülsün dilim Ben rüzgarım demeliyim Rüzgarlığı anlat bana Senin gibi esmeliyim"

Rüzgar yaratılmış olmasaydı,kalp rüzgarını bulamayacak mıydı? Duyguların herbiri çekilip gidecek miydi? Yerin yüzü bir kayaya mı dönecekti? O halde Rabbimize binler şükür,taş gibi bir kalp ile bırakmadığı için bizi. Değil mi ki bazen acıya dahi bir göz yaşı dalgasına tutulamayız. Denizimiz hiç bir his bulamaz,öylece durur,gemideki yelken yürüyecek nefesi özlese de yok,yok ki bir rüzgar şiirini bulsun,akıp yürümek kolay olsun,baharı gelsin denizin,can bulsun canlansın...
İnşirah suresinden tefekkür yazacaktım aslında,fakat dikkat ile okursak deniz de inşirahtan okur. Zorluktan sonra kolaylığın tecellisi,boş kaldın mı,kalk ve yorul ayetinin harfleri,zorlukta olduğu gibi kolaylıkta da Rabbe yönelmenin vakarlı yükselişi...ikra...oku...
 @ikraela
#fotoğraf
#Herkareyiçekmekistedim.
 #Muğla
 #Fethiye
 #Kıdrakkoyu
#inşirâh

0 yorum:

Yorum Gönder