Pazartesi, Şubat 18, 2019 By: Oku Arz

Kainatın dilinden tatlar






Ne çok çekiyoruz değil mi? Acı,tatlı çekimler... Fakat bazıları acı çekiyor bazıları da tatlı çekiyor. Bazıları da acı,tatlı çekiyor.Bazılarının acısı çok bazılarının tatlısı. Bazıları da "Ortaya bol karışık!" der gibi tüm tatların arajmonanı süsleyerek, işte çekiyoruz hatta yavan çeken de var hiç mi hiç tat yok! Biraz tuzu olsa azcık tatlanacak fakat yok.. "Ya ben perhizdeyim kardeşim,yaramıyor ne yapayım acı,tatlı,tuzlu artık böyle beğenen beğensin beğenmeyen kendine sofra kursun,fakat kurt sofrası kurandan beriyim,ben artık usandım süslü sofralardan,yalın tatı arıyorum.
" Ne o bıldırcın etinden ve kudret helvasından bıktın mı? O da ne yerin bitirdiklerinden istemece...yine bıktın belli ki gök sofrasından kolay ve bitimsiz olanından,yine ça(b)palayacan değil mi?
Acı,tatlı,ekşi,tuzlu faş ediyor içindeki suları... Fakat dayanamazsın hergün acı çekmeye,dayanamazsın hergün tatlı çekmeye eni sonu kaldırmaz bünyen,ekşi çekenleri azcık seyretsen "yeter gıcık gıcık oldum "dersin. Tuzu kaçana"Bu ne ya yenir mi bu çorak,yanarsın,seni yanmaktan kurtaracak bir yudum tatlı su ararsın... O tatlı sudan bir avuç yeter,öyle bir ırmağı içecek susuzluğun vardır ki bir avuçtan sonrasına dayanamazsın. Güzeldir değil mi bu alemde her alem gibi bize bizden söyler. Tatımız tuzumuz yerinde olsun,acı çekenler acısı olanlar,acıya çare merhemler sunanlardır çoğu zaman fakat acı çekenlerin içinde acısını feryat edenler vardır,anlaşılmak isterler, fakat birde o acı çekenleri çekip o acıyı kendi çıkarları için kullananlar vardır.
Hadi bakalım iyi çekimler,öz çekimler yalnız riskli çok dalıp yuvarlananlar oluyor. Ya neredeyse kitap olacak ☺️ Okuyanlara teşekürler.
Allah'ın selamı bereketi üzerimize baki olsun. Allah rızası için koştu Musa(a.s) Kendisi ile Firavunu terk edenler vaade koşmuştu.Allah niyetlerini ortaya çıkardı. Estağfirullah el Azîm Elhamdülillahi rabbil alemin.
 @ikraela

0 yorum:

Yorum Gönder