Perşembe, Şubat 28, 2019 By: Oku Arz

Gönül Tefekkürlerim Gelip Geçmek






Gelip geçenler gibi
Görüp geçtiklerimiz gibi, sadece suretine şahit olduklarımız olacak Asla çözmek nasip olmayacak belki de...
 Çocukluğumuzdaki gibi kalmaz mı herşey? Evimizin karşısında üç kız çocuğu bahçelerinde rutin oynuyorlar,aynı şarkının içinde nakarat gibiler,o evden zihnimde kalan hep o çocuklar! Şarkının özü heyecanı hep onlarda düğümlenip onlarda başlıyor. Onların hergünleri aynı bir dünyası var,ana babasının pazar için hazırladıkları sebzeleri iyi tanıyorlar birde bahçelerinde ki ağaçları... Tıpkı bizim çocukluğumuz gibi dünya birtek ve orası...
Hayretim çocukluğumdan beri köklerimi kendi ellerim ile çekip başka topraklarda tutunmaya çalışıyorum. Halbuki ne belli çoktan kanat takmışımdır da haberim yok,toprakla derdim bitmiş gibi göğü özlüyorum...
Biz de gelip geçenlerdeniz,görüp geçilenlerden,belki de hiç anlaşılmayanlardan...

 Rabbimiz ne muhteşem yaratıyor. Fotoğraflar eski çektiklerimden, Ölüdeniz kıyısından,ağacı görünce pek şaşırmıştım. Öyle anlamadım ne olduğunu,çok muhteşemlerdi,görüp geçerken iz bıraktılar.
Biraz çocukça"Bu nedir?"sorusunca,şöyle kalbin odacıklarında kaldılar. Subhanallah,elhamdullilah,Allahuekber. @ikraela
 #fethiye #ölüdeniz #Belcekız

0 yorum:

Yorum Gönder