Çarşamba, Haziran 20, 2018 By: Oku Arz

Kırılmanın sebebleri değişir fakat kendisi değişmez.


Şimdi gülü kıran evimizin akıllı kedisi olabilir mi?
Yok yok zanlı belirsiz.Sabah fecr saati aniden çıkan şiddetli rüzgar yada o rüzgardan korunsun diye acele ile başka bir yere konulması da olabilir.
Sabah gördüm ferahlasın diye bir çay bardağı su verdim.
E eni sonu solacak bu gülüş,olsun... sonra direk kitap arasında kurumaya öyle de güzel.
Yine ya Hû diyor.Her hali ile...
Olur kırılmalarımız,çok da severiz,sevmekten de kırılırız.Olsun, o tatlı güzel gülüşler solar fakat yürekte solmaz,onlar baki...kırılmalar iyileşir,daha çok güçlenir insan...
İnsanın gülü olmalı
Eh işte ağlaya güle bir b/eşikte büyüdüğünü bilmeli...
Kırılmanın sebebleri değişir fakat kendisi değişmez.Kim der "Ben hiç kırılmadım."O "Ben hiç büyümedim."der.

@ikraela

0 yorum:

Yorum Gönder