Salı, Haziran 12, 2018 By: Oku Arz

Ey rahmeti sonsuz olan Kerim Rabbimiz Sen bizim üzerimize nimetini tamamlayansın.





Ey karabiber niçin böyle güzelsin,ama neden güzelsin,güzel olmak zorunda mıydın?
Senin yüzüne sofralarda kara kara şahitken,canım çekse pilav üstü seni ararken ben böyle muhteşem boy verdiğinden habersizdim.Sen sinende ne sırlar saklar mışsın! Karabiber işte! Hiç ondan ağaç olur mu?Biri söylese şüpheyle bakardım.Seni ilk görünce yine şüphelendim.Tatına bakınca sen olduğunu anladım.
Ey rahmeti sonsuz olan Kerim Rabbimiz Sen bizim üzerimize nimetini tamamlayansın.
Arzı sofra eden Sensin bize,bir bebeği bekleyen süt pınarları gibi...
Son nefesime dek tekrar tekrar şahit olsam yine de hayret edeceğim.Öyle güzel bir ağaç olmuş ki, "ben ben"demiyor."Bismillah,Bismillah!"diyor.
@ikraela
#Muğla
#Fethiye
#Karabiber

0 yorum:

Yorum Gönder