Çarşamba, Mayıs 23, 2018 By: Oku Arz

'Sen gülünce güller açar gül pembe'

Yürük ki yürümeyi bilesin

Gül ki gülmeyi

Sev ki sevmeyi...

Ruhun ile bilesin, göresin, yürüyesin derken kalbim,

Sabah sabah sevgi topladığımı anladım.Sabah tebessümü ile dededen,bebekten, gülden,ebegümecinden diye düşünürken, ,tam da "Gül ki gülmeyi bilesin" diye tekrar ederken, bir ses yankılandı kulaklarıma,önceki gün sabah Fettah esmasını yüreğime alıp simit almaya giderken:

"Sen gülünce güller açar gül pembe, bülbüller seni söyler,biz dinlerdik gül pembe..!"

Sevincim öyle güzeldi ki tüm gün Fettah esmasının ışıltısını yudumladım.

Tabi ki şarkının kime ait olduğunu biliyorsunuz.Gençliğimin baharında çocuklara adam olacak değeri vermesi ile kalbimize sevgisi yazılan rahmetli #BarışManço! Bir de diş fırçası hediye ederdi.

Mersin fuarında aracına binerken görmüştüm."Bizim gibi ufak defekmiş"dedim, yüreği güzel adama.

Ben coşku ile eve dönerken ve sesin nereden de geldiğini merak ederken,"Unutma ki dünya fani veren Allah alır canı,ben nasıl unuturum seni,can bedenden çıkmayınca"

Bir yandan sevinç bir yandan göz yaşı ile"Rabbim ben nasıl unuturum seni,can bedenden çıkmayınca!"dedim.Belediye anons direğinden gelen o ses ile yürürken.Tabi kamerayı da çoktan açmıştım.Gürültülü akışın içinde o güzel ses ile bende aktım.

Ben "Ben seni sevdiğumi de dünyalara bildurdim." türküsünü duyunca da sadece bu sözünü çekerek yüz kere nakarat ederek Rabbimi hissediyorum.Elimde değil,Onu anlatmayan dilden de

beriyim.Alemler Onu anlatıyorken ben nasıl canım çıkmadan susarım.

Kuru gürültü çıkaranlar çıkarsın. Sen gürül gürül Rabbini zikret dedim.Gürültüye kapılıp gürültüye gitme dedim.Gürültüye gitmemeyi de kıymetli @canbolat_ugur paylaşımından o gün öğrenmiştim.

Gürültü değil gürlük, öz bilinç ile gürlük akan su gibi öz/gürlük...
İkra Ela
#Barışmanço
#instagramyazılarım
#esmatefekkürlerim
@ikraela

( Kamera çekimim kötü fakat bu anı çekmesem olmazdı. Af ola)

0 yorum:

Yorum Gönder