Pazartesi, Mayıs 21, 2018 By: Oku Arz

Biz dua ederiz fakat o dua bize gelmek için çoktan hazırlanmıştır. Anne sütü gibi...





                     
 

Sessiz odamda bir leyl vaktinde, Haşr suresinin son iki ayetinin son cümlelerinde "Rabbim ben de Seni tesbih ediyorum, fakat kimse beni duymuyor ki!"demiştim.Sessizce,hiç kimselerin olmadığı o demde...

Rabbime söylerken Onun Semi,Basir olduğuna bu kadar şahit değilken ve zerre zerre her kelimelerin dalgalarca,ziyalarca akisleri,yankılamalarından habersizken!

Uzun bir mesele, süreç...

Kırkından sonra o sözü ettiğimi de unutmuşken,Rabbimin esmalarını anlamları ile resimleyeyim demiştim. Anlamını bilmeden okumalara içerlerdim.Her ne kadar anlam ile ezberleyeyim desem de olmamıştı. Başlayayım dedim,okurken,yazarken ezberlerim de inşâ'Allah dedim.Yazım kötü diye harf şekillerini yazıcıyla bilgisayardan aktardık.Sonra 'A'dan başladım. ..

Öyle kıymetli ki o çalışmalarım..taşınmalarımızda onlara zarar gelmesin diye sancılandım.Geçenlerde aklıma geldiler.

O 'A'dan sonra 'ikra'yı anladım. Sonrası söküldü ardı ardına... @esmadergi ve bu sayfalar öyle değerli ki benim için Basir,Semi olan Rahman'dan...

Semi O ,öyle yakın ki Habl-i verîdden...

Biz bu yakınlığı en çok Onun ile muhabbetten anlarız.Secde,dua hep o yakın Olanı anlamak içinde...Biz dua ederiz fakat o dua bize gelmek için çoktan hazırlanmıştır. Anne sütü gibi...

Elhamdullilahi rabbil alemin.
İkra Ela
 @ikraela
#esmatefekkürlerim

0 yorum:

Yorum Gönder