Perşembe, Temmuz 13, 2017 By: Oku Arz

Baba olmak

Gözlerin ile dahi göremeyeceğin bir zerre hücreden,senin bir benzerini yaratan Rahman'ın yaratması ne a'lâ.

Sana baba olma oNuru veren Veli ne Kerim...

Senin o bir zerre hücreyi yaratma kudretin yokken seni baş taçı eden Vekil ne Rahîm...

Senin o zerre hücrede sana sürpriz cevherleri gizleyen ne Hâfî...

Sen nereden bulacaktın bahar kokulu gülücükleri,Meryem dokunuşu sevinçleri. ..
Nerede bulacaktın o en duru en samimi içten sözleri...
"Babam gelmiş!"kim tutardı ellerinden öyle sıcak,"Beni tut babam,ben kayıp giderim,sen beni tut babam,en çok kalbimden tut,kuyulara atılsam sen beni kalbimden tut,Züleyha yırtmaya çalışsa öz benliğimi sen beni tut babam yüreğinden tut,âh babam Yusuf diye bul beni!"
Baba da olsan takdirin önünü geçemezsin,Yusuf Yusufluğunu öyle bildi.
O çok sıkı tuttuğun eller elbet kayıp gidecek senden,"Hâ tamam artık güvende!" diyerek bırakacaksın,hâ kendi bırakacak ellerini...
Hadi o zaman üzülme,o sendeleyip düşsede,bırak yürümeyi öğrensin,ihlas ile!
Sen tasanı,gamını Rabbine söyle, Yusuf diye bul onu!Babam!
Ah babam kaygılı babam bak sen her yerde değilsin, heryerde olan Baki olan Rahman Rahîm'e emanet et ciğerden sevdiğini!
Adem'ce (as)kapının eşiğindesin babam,sen ne kadar kaygılansan,endişelensen evlatlarının birini Habil birini Kabil bulacaksın,babam!
Bırak Yusuf'u Yusuf kendini Yusuf bulsun!
Kendine abd etme Rabbine abd et!
@ikraela

#Hâfîesmaihüsna #Hâfî #esmaulhüsna Sonsuz lûtufkardır.Hiçbir zaman yüz dönmez.Hep yakınımızda durur.#99esma99dua #senaidemirci

#baba #babalargünü

0 yorum:

Yorum Gönder