Çarşamba, Nisan 19, 2017 By: Oku Arz

Gıri inleyişler


İki saat hastahanede beklemek gerekirse hiç orada beklenir mi?
Mecbur değilsek o hava bizi açmaz,orada yüreği en kuvvetliler durabilir.
Eskiden hastahaneye girince karabasanlar çökerdi içime,belli ki bu kış merhem olmuş yüreğime,kalbim bahar bayram beyaz iplikler topladım o yerden,biraz da siyah,zaman zaman açılırlar inşâAllah kalbimden sayfama...
Neyse iki saat daha beklemem gerekince durur muyum ben keşfe çıkmalıydım,aşkın en güzel hallerini görebilmek için!
Dışarı çıktım,her yere benzeyen bir yer...İçi sazla dolmuş iplik gibi akan bir dere, yol ve ilerde bahçeli küçük evler.Bahçeli ev olurda orada hayat olmaz mı? Gittim fakat yol çıkmaz mış meğer,geldiğim yönden dönmem gerekti,karşı cadde ağaçları ve bahçeli evleri ile çok çekiciydi...
En aşkın halleri pembe beyaz yeşil canlara şahit olmalıydım.
Öyle güzellerdi ki,harabelere dahi o aşk ile ruh gelmişti en güzel şiirleri üflediler ruhuma....Ya Vedûd ya Hâlîk ya Berr ya Musavvir Hû...



Hastahane bahar mevsimini nasıl hatırlatır?
Her renk vardır orada en çokta gri inleyişler,narin bedenlerden "Âh!"lı bakışlar,her bir yaprağını düşüren mis kokulu bahar çiçeği gibi...
Olurken ölmek, ölürken olmak;"Âh,keşke bilselerdi!"müjdesi merhem olur sürülürdü yüreklerine...Hastahane açık bir konferans salonu...Sen dinleyici,her çıt sesin içinde en yürektekilere gönül misafiri...
Ey bizim Hâlık Rabbimiz Sen hiç bir şeyi boşuna ve anlamsız yaratmadın.
Ey Rabbim yüreği badem çiçekleri gibi açmış,annesinin gözlerinin içine kederle aktığı,mısır örgüsü ile saçlarına baharı yazılmış hayatının baharında dal uçları tutamamış o cana Şafi Sensin...
Bir an tutmak istedim yüreğinden"Üzülme!"diyemedim.Bilmiyorum ki o yüreği, zandan ibaretim.
Yüreği çok güzeldi belli,çünkü üzülebiliyordu...
Ey bizim Vedûd Rabbimiz bu dünyada ele,ayağa kavuşamayan kardeşlerimin kalbine öyle aşkın sevinç ver ki,Senin aşkın ismin ile olsun,yürekleri aşk ile tutsun.
Bu dünyada zahir gözleri ile göremeyen kardeşlerime öyle bir görme ver ki gördükleri aşk olsun. Senin aşkın ile kalpleri huzur bulsun...
Ya Vedûd ey!Ya Evvel ya Âhir ya Habîr Sensin.Hû.
ikra ela

0 yorum:

Yorum Gönder