Salı, Şubat 21, 2017 By: Oku Arz

Ya Mûfî! Şahidim Allah'ım keremin ile fakrıma çareler verdiğine.


Ya Mûfî
Şahidim Allah'ım Mûfî ismine
Şahidim Allah'ım keremin ile fakrıma çareler verdiğine,
Şahidim Allah'ım gözlerime aydınlıklar verdiğin gibi gönlüme de aydınlıklar verensin.
Mûfi Sensin rahmetin ile arzı önümüze serensin,
Yağmurlar yaratırsın kuruyan her bir can çiçeğine...
Şahidim Allah'ım Seni zikreden kalplere sevinçler bahşedersin,sadrı yarılır Senin Vedûd isminden bir zerre şule ile...
Çölde olsa Seni arayacak aşka kavuşur.
Sen Mûfî olmasaydın,benim kendime bir yudum su vermeye kudretim olur muydu?
Zenginliğim Sensin,Senden!
Aczim,yorgunluğum,hastalığım bir tek Senin keremin ile çarelere döner.
Mûfî Sensin,Senin lütfun ile geceler gündüze döner.Senin lütfun ile gözler gözler aydınlığı. ..
Senin lütfun ile zor kolaylığa döner.
Seni sadece Seni anmak ile baki umutlar taşır ruhumuz.
Bizi bir an olsun ayırma Seni anmaktan!
Biz Seni anmadığımızda kabir olur ruhumuz...daralır sadrımız,bulamayız kendimizi...
Estağfurullah el Azim
Zerreler zerre de olamazdı Sen Mûfî olmasan!
Zerreleri bir araya getiren Sensin!
Ey bizim Mûfi Rabbimiz zikrin ile topla bizi,alemlere müjde et bizi!
Cumamız alem-i cihana huzur olsun!
Amin ya Muîn Hû...
ikra ela
instagram @ikraela

0 yorum:

Yorum Gönder