Çarşamba, Şubat 22, 2017 By: Oku Arz

Kendimize format


Bismillahirrahmanirrahim
Gece telefonuma oğlum format attı.Henüz kendim öğrenemedim bu işi. Fakat ne zamandır farkındaydım,format atılmazsa telefonum iflas edecek.Biriken notlarımı,güzel fotoğraflarımı tabletime yükledim.Onu yapabildim:))

Bir yaştan sonra,özellikle de eski telefonlar gibi belli programlar yüklü değilse bizde yeni programlar bilincimize yüklemek ve onun ile güzel işler yapmaya çalışmak ne çok çocuk sevinçleri veriyor.Elhamdullilah.
Gereksiz ve zamanı geçen depolanmadan kurtulan telefonum rahatladı. Ben de rahatladım hali ile...
Tıpkı zihnimizde sürekli duran gereksiz biriktirdiğimiz sözler,anlar gibi...
İbretini aldın mı dönüp dönüp eskiye takılmanın bir anlamı yok!
Gece bazı şeyleri temizlemeye niyet edilerek yatılır uykuya,iyi bir şarz ile uyanınca,o da Bismillahirrahmanirrahim diyerek uyuma ile...
Sabah format atılmış gibi berrak bir zihin ile uyanırız.Bilincimizi Allah ismi ile açtığımızın farkında olarak,Bismillahirrahmanirrahim anahtarı ile...Bir güzel azalarımıza abdest aldırarak,kiri çeri çöpü bilincimize almayacağız niyetine girer,takva elbisemizi giyeriz,dışta ki kirlerden arınır,içimizde ki tertemiz secademizi bir tek Allah'a kul olmak için sereriz.Rabbimizin ismi ile bir umman açılır gönlümüze...rukumuz secdemiz sadece Ona,Onun yoluna olur...
Yine hatalar yaparız tabi ki,aciziz,aceleciyiz,cahiliz...
Bu hallerimizden değil mi? Ellerimizde ki telefonların sözlük belleğini dahi bozarız.
Biz yazarız elimizde ki nimet ile,dönüp dönüp bakmalıyız ne yazıyorum diye,bozup yaptıklarımız çıkar durmadan önümüze,işimizi Rabbimizin en güzel esmalarına tutunarak yaptığımızda daha az hata edeceğiz,onu da Kur'an ve Allah'ın sünetullah (yaratılış kanunları)ını okuyup öğüt alarak,en güzel ahlak için çabalayacağız.
Tohum ektiysek çapalayacağız ki güle kavuşalım.
Allahuekber.

ikr ela
insatagram @ikraela

0 yorum:

Yorum Gönder